
Մեդիա բաղադրիչ
Ստեղծագործ Եվրոպա ծրագիրը բաղկացած է երեք հիմնական բաղադիչներից՝
-
ՄՇԱԿՈՒՅԹ բաղադրիչ. եվրոպական մակարդակում գեղարվեստական և մշակութային համագործակցությունը խթանող և ընդլայնող նախաձեռնություններ: Մշակույթ բաղադրիչն ընդգրկում է մշակութային և ստեղծագործական բոլոր ոլորտները (բացառությամբ տեսալսողական և կինեմատոգրաֆիայի ոլորտները):
-
ՄԵԴԻԱ բաղադրիչ. գործողություններ և ծրագրեր, որոնք խրախուսում են եվրոպական մակարդակում տեսալսողական հատվածի մրցունակությունը, նորարարությունը և կայունությունը (ներառում է տեսալսողական և կինեմատոգրաֆիայի ոլորտները):
-
ՄԻՋՈԼՈՐՏԱՅԻՆ բաղադրիչ. նախաձեռնություններ և ծրագրեր, որոնք խթանում են տարատեսակ նորարարական գործողություններ և համագործակցությունը տեսալսողական և մշակութային ոլորտներում:
Այս պահին Հայաստանը չի անդամակցում ՄԵԴԻԱ բաղադրիչին:
«Ստեղծագործ Եվրոպա» ծրագրի ՄԵԴԻԱ բաղադրիչը Եվրոպական հանձնաժողովի գործիքն է՝ աջակցելու եվրոպական աուդիովիզուալ հատվածին (կինո, հեռուստատեսություն, թվային հարթակներ, տեսախաղեր, իմերսիվ բովանդակություն)։
«Մեդիա» բաղադրիչի աջակցման գործողությունները բաժանվում են չորս թեմատիկ ուղղությունների՝
-
Բովանդակություն. խթանել համագործակցությունն ու նորարարությունը բարձր որակի ստեղծագործությունների ստեղծման և արտադրության ոլորտում։
-
Գործարար միջավայր. խթանել նորարարությունը, մրցունակությունը, մասշտաբայնությունն ու տաղանդների զարգացումը՝ ամրապնդելու եվրոպական արդյունաբերությունը գլոբալ մրցակցության պայմաններում։
-
Լսարաններ. բարձրացնել ստեղծագործությունների հասանելիությունն ու տեսանելիությունը իրենց նպատակային լսարանների համար՝ բաշխման ուղիների և լսարանի ընդլայնման նախաձեռնությունների միջոցով։
-
Քաղաքականություն. աջակցել քաղաքականության վերաբերյալ բանավեճերին/փորձի փոխանակման հարթակներին, ուսումնասիրություններին և զեկույցներին, խթանել իրազեկման գործողությունները:
«Մեդիա» բաղադրիչի հիմնական նորությունները (նախորդ ծրագրի համեմատությամբ) ներառում են՝
-
Համագործակցության խթանում (գործընկերությունների ձևավորում) աուդիովիզուալ արժեքային շղթայի ամբողջ ընթացքում և ԵՄ մակարդակով՝ եվրոպական աուդիովիզուալ ընկերությունների ու բովանդակության գլոբալ ընդլայնման նպատակով։
-
Տաղանդի խթանում՝ անկախ ծագումից, և մասնակցության ու համագործակցության ընդլայնում՝ հատկապես աուդիովիզուալ արտադրության բարձր և ցածր կարողություն ունեցող երկրների միջև։
-
Նոր տեխնոլոգիաների օգտագործման խրախուսում՝ թվային վերափոխման հնարավորություններից լիարժեք օգտվելու նպատակով։
-
Կանաչ անցման խթանում, ինչպես նաև հասարակական կարևորության նպատակների ընդգրկում, ինչպիսիք են՝ գենդերային հավասարությունը և բազմազանությունը (այդ թվում՝ գնահատման չափանիշներում համապատասխան կշռով)։
-
Շուկայի միտումների ուսումնասիրություն՝ ըստ «Մեդիայի և աուդիովիզուալ գործողությունների պլանի»՝ յուրաքանչյուր երկու տարին մեկ։
«Մեդիա» բաղադրիչի երկու հիմնական առաջնահերթություններն են․
-
Աուդիովիզուալ հատվածի կարողությունների ուժեղացում՝ միջազգային գործունեություն ծավալելու նպատակով։
-
Աուդիովիզուալ ստեղծագործությունների միջսահմանային շրջանառության խթանում։
Աուդիովիզուալ հատվածի կարողությունների զարգացման նպատակով «Մեդիա» բաղադրիչը հետապնդում է հետևյալ նպատակները․
-
Հմտությունների ձեռքբերման և ցանցերի ձևավորման խթանում՝ հատկապես թվային տեխնոլոգիաների օգտագործման միջոցով՝ ապահովելու շուկայի պահանջներին անհրաժեշտ հարմարվողականությունը։
-
Աուդիովիզուալ կազմակերպությունների ստեղծագործական ներուժի ավելացում:
-
Ընկերությունների միջև փոխանակման խթանում՝ ապահովելով մուտք շուկաներ և առևտրային գործիքներ, որոնք կբարձրացնեն նրանց նախագծերի տեսանելիությունը եվրոպական և միջազգային մակարդակով։
Աուդիովիզուալ ստեղծագործությունների միջսահմանային շրջանառության խթանման շրջանակում «Մեդիա» բաղադրիչի նպատակներն են՝
-
Աջակցություն Ֆիլմերի բաշխմանը և տարածմանը:
-
Միջսահմանային մարքեթինգի աջակցություն և խթանում՝ օնլայն հարթակների միջոցով։
-
Լսարանների ձևավորման խթանում՝ որպես աուդիովիզուալ ստեղծագործությունների նկատմամբ՝ հետաքրքրություն առաջացնելու միջոց, մասնավորապես դվերջիններիս խթանման, միջոցառումների, փառատոների և կինոկրթության զարգացման միջոցով։
-
Տարածման նոր եղանակների ճկունության խթանում՝ նոր գործարար մոդելների միջոցով:
«Մեդիա» բաղադրիչի ֆինանսավորման ծրագրերին՝ նպատակներ, մասնակցության իրավասություն, գնահատման չափորոշիչներ և այլ տեղեկություններ հասանելի են այստեղ:
ՄԵԴԻԱ-ի 30 տարվա պատմությանը կարող եք ծանոթանալ այստեղ: